Iranian Agriculture News Agency

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید و کمیسیون کشاورزی مجلس:

توصیه "رئیس دولت اصلاحات" درباره کابینه/ حجتى در کابینه بماند/ حجتی از تندترین انتقاداتم استقبال کرد

عضو فراکسیون امید و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دولت اصلاحات توصیه کرده‌اند که وزرای اصلاح‌طلب در کابینه بمانند و ما نیز قطعا از تصمیم ایشان پیروی می‌کنیم.

توصیه "رئیس دولت اصلاحات" درباره کابینه/ حجتى در کابینه بماند/ حجتی از تندترین انتقاداتم استقبال کرد
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتن حجتی از وزارت کشاورزی عملا وعده‌هایی که ما در سخنرانی‌هایمان برای کشاورزان در حمایت از دولت روحانی داده‌ایم را نیمه تمام می‌گذارد و این یک زنگ خطر برای دولت جدید است.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در حالی که این روزها بحث انتخاب وزیران کابینه دولت دوازدهم و تسریع برنامه های حسن روحانی در توسعه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور دغدغه جدی هواداران او و تمام کسانی است که در انتخابات پرشکوه 29 اردیبهشت 96 به او رای بالایی دادند؛ محمد صادق حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، بر دلایل حمایت از تداوم حضور حجتی در این مسوولیت سخن گفت و افزود: با بیان اینکه بسیاری از کشاورزان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری به حسن روحانی رای دادند گفت: در دوران انتخابات به روستا‌ها و شهرهایی که مردم آن اکثرا کشاورز هستند رفتم و در حمایت از دولت و دکتر روحانی سخرانی کردم. اکثر آن‌ها از برنامه‌های دولت در حوزه کشاورزی راضی بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که برنامه‌های دولت چه آن‌ها که عملی شده و چه آن‌ها که در دستور کار و در برنامه آقای حجتی است، دست ما را برای دفاع از دولت در پیشگاه کشاورزان باز گذاشت.

حسنی جوریابی همچنین با اشاره به برنامه‌های حجتی در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنده از کسانی بودم که در مواردی وزیر جهاد کشاورزی را به تندی مورد نقد قرار می‌دادم، اما ایشان همواره از نقد‌ها استقبال کرده و در راستای بهبود وضعیت تلاش کرد. امروز تعامل خوبی از سوی این وزارت خانه با مجلس برقرار است.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: حیف است وزیری مانند حجتی از کابینه بیرون برود یا در سمت دیگری جز وزیر جهاد کشاورزی خدمت کند. حتی در درون کابینه هم به نظر من تخصص و توان ایشان در حوزه کشاورزی است و توان ایشان باید در همین جایگاه مورد استفاده قرار گیرد. کنار گذاشتن ایشان از وزارت جهاد کشاورزی ظلم بزرگی به دولت و مردم است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: از نظر من بسیاری از کشاورزانی که به روحانی رای دادند به خاطر مدیریت توانمند حجتی در وزارت جهاد کشاورزی بود.

او تاکید کرد: رفتن حجتی از وزارت جهاد کشاورزی عملا وعده‌هایی که ما در سخنرانی‌هایمان برای کشاورزان در حمایت از دولت روحانی داده‌ایم را نیمه تمام می‌گذارد و این یک زنگ خطر برای دولت جدید است.

حسنی همچنین در پایان گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم رئیس دولت اصلاحات خاتمی توصیه کرده‌اند که وزرای اصلاح‌طلب در کابینه بمانند و ما نیز قطعا از تصمیم ایشان پیروی می‌کنیم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید