Iranian Agriculture News Agency

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پیشرفت طرح مقابله با کانون های بحرانی ریزگردها در خوزستان

نهال کاری ۳۰ هزار هکتار از کانون های بحرانی خوزستان امسال آغاز می شود

وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی روند اجرای طرح های ملی مقابله با ریزگرد ها و احیای اراضی دشت خوزستان وارد اهواز شد.براساس برنامه ریزی های انجام شده،با اتمام عملیات تامین آب و همزمان با مناسب بودن اقلیم از نیمه آبان ماه، نهال کاری در سطح ۳۰هزار هکتار از کانون های بحرانی این استان آغاز می شود

نهال کاری ۳۰ هزار هکتار از کانون های بحرانی خوزستان امسال آغاز می شود
وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی روند اجرای طرح های ملی مقابله با ریزگرد ها و احیای اراضی دشت خوزستان وارد اهواز شد.
به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، در اولین روز سفر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان، جلسه ای با حضور مدیران استانی، مشاوران، مجریان و عوامل اجرایی برگزار و طی آن روند اجرایی و پیشرفت طرح مقابله با کانون تولید ریزگرد و غبار در جنوب شرق اهواز بررسی شد.
در این جلسه، مجری و مشاور طرح، گزارشی از پیشرفت و مشکلات پیش روی طرح و همچنین کمیته فنی طرح، گزارشی از مطالعات مربوط به مسایل فنی را ارائه کردند.
وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه،توصیه های مدیریتی را برای انجام فعالیت ها در چارچوب زمانی طرح ارائه و دستورات لازم را برای همکاری، تسهیل، تسریع و مرتفع نمودن مشکلات به مدیران استانی صادر کرد.
وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز سفر به خوزستان به همراه استاندار خوزستان از مراحل اجرای عملیات احداث کانال تامین آب و آب رسانی طرح مقابله با کانون های بحرانی ریزگردها در این استان بازدید کرد.
در جریان این بازدید ها توصیه ها و دستورات لازم را جهت همکاری دسنگاه ها برای تسریع در کارها ارائه کرد.
براساس برنامه ریزی های انجام شده،با اتمام عملیات تامین آب و همزمان با مناسب بودن اقلیم از نیمه آبان ماه، نهال کاری در سطح ۳۰هزار هکتار از کانون های بحرانی این استان آغاز می شود
وزیر جهاد کشاورزی همچنین در این سفر از مناطق نهال کاری شده ۵ هزارهکتاری در جنوب شرق اهواز نیز بازدید کرد.
در این بازدید مشاهده شد که با اقدامات صورت گرفته،پوشش گیاهی ایجاد شده در این مناطق از رشد مناسب برخوردار است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید