Iranian Agriculture News Agency

تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی؛ بهترین آگهی رادیویی

تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی، بهترین آگهی رادیویی خرداد ماه 1396 شد.

تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی؛ بهترین آگهی رادیویی

تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی به عنوان بهترین آگهی رادیویی خرداد ماه ١٣٩٦ برگزیده شد .

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، به انتخاب پایگاه اینترنتی مدیا آرشیو، تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی براساس ویژگی هایی چون صدا، افکت های صوتی، متن و موسیقی به عنوان بهترین آگهی رادیویی خرداد ماه ١٣٩٦ برگزیده شد.

این تیزر از بین تیزرهای رادیویی ایرانسل، لوازم آشپزخانه امرسان، بانک مسکن، همراه اول، بانک ملی ایران، چای فومنات، بانک پاسارگاد، ویتانا، بانک سینا، ایران‌خودرو، رایتل، بانک سرمایه، بانک شهر و.... (در مجموع 50 تیزر رادیویی) برگزیده شده و به‌عنوان بهترین دست یافته است.

تیزر، تکنیک ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی است که در مقایسه با اشکال و روش‌های دیگر تبلیغاتی، برای ساخت تیزرها زمان بسیار بیشتری اختصاص داده می‌شود.

تمامی مراحل ساخت یک تیزر از حساسیت بالایی برخوردار هستند که قصور در هر مرحله می‌تواند نتیجه کار را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

بر این اساس و با توجه به هزینهء بسیار زیادی که غالبا صرف ساختن تیزرهای تبلیغاتی می‌شود، باید در تمامی مراحل ساخت تیزرها دقت و حساسیت لازم را به کار گرفت.

تیزر رادیویی تبریک ماه رمضان بانک کشاورزی


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید