Iranian Agriculture News Agency

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی خبر داد:

همکاری تجاری مؤسسه رازی با شرکت واکسن‌سازی وتال ترکیه/ تأکید بر انتقال تجارب در زمینه واکسن‌های بروسلوز و تب‌برفکی

رئیس مؤسسه رازی گفت: امید می‌رود نتیجه نشست مذاکرات تجاری با شرکت واکسن‌سازی وتال ترکیه به امضای تفاهم‌نامه و متعاقباً اعزام گروه‌های کارشناسی برای گسترش فعالیت‌های مشترک منجر شود.

همکاری تجاری مؤسسه رازی با شرکت واکسن‌سازی وتال ترکیه/ تأکید بر انتقال تجارب در زمینه واکسن‌های بروسلوز و تب‌برفکی

نشست تجاری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با شرکت واکسن سازی وتال ترکیه برگزار شد و در آن نحوه مراودات تجاری میان آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر مسعود هاشم زاده در نشست مذاکرات تجاری با عبدالله تتوک، مدیرعامل شرکت واکسن سازی وتال ترکیه اظهار کرد: مؤسسه رازی در راستای توسعه فعالیت های تولیدی و ارتقاء سطح دانش فنی و فناوری های واکسن سازی، مبادرت به توسعه و تعمیق روابط بین الملل به ویژه با مراکز واکسن سازی کرده است .

وی افزود: در این مذاکرات انتقال تجارب به ویژه در زمینه واکسن های بروسلوز و تب برفکی مورد تأکید قرار گرفت که امید است با همکاری این شرکت و تولید محصولات مشترک در راستای رفع نیازهای کشور اقدام شایسته ای صورت گیرد .

رئیس مؤسسه رازی با بیان اینکه این نشست سه روز به طول می انجامد، خاطرنشان کرد: امید می رود نتیجه این نشست به امضای تفاهم نامه و متعاقباً اعزام گروه های کارشناسی برای گسترش فعالیت های مشترک منجر گردد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید