Iranian Agriculture News Agency

با هدف همکاری و مشارکت دو جانبه بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دادگستری برگزار شد:

کارگاه آموزشی هم افزایی برای اعمال مقررات در تولید و توزیع بذر و نهال

​نخستین کارگاه آموزشی هم افزایی برای اعمال مقررات در تولید و توزیع بذر و نهال با مشارکت مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و سازمان تعزیرات حکومتی با حضور رئیس این مؤسسه، معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی، مدیر کل مبارزه قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی شعب استان ها و کارشناسان ستادی و استانی مؤسسه در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

کارگاه آموزشی هم افزایی برای اعمال مقررات در تولید و توزیع بذر و نهال

نخستین کارگاه آموزشی هم افزایی برای اعمال مقررات در تولید و توزیع بذر و نهال با مشارکت مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و سازمان تعزیرات حکومتی با حضور رئیس این مؤسسه، معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی، مدیر کل مبارزه قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی شعب استان ها و کارشناسان ستادی و استانی مؤسسه در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال، در ابتدای این کارگاه آموزشی، دکتر عصّاره رئیس این مؤسسه همکاری و ارتباط دو جانبه بین دو مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دادگستری را مورد ستایش و تحسین قرارداد و بر لزوم حس تعاون و مشارکت بیشتر تأکید کرد.

وی افزود: از آنجایی که هر دو مجموعه وظایف حاکمیتی و امر نظارت را برعهده داشته و در شبکه توزیع و تولید اهداف مشترک زیادی دارند، پیشنهاد می شود به منظور آشنایی بیشتر جلسات مشترک در آینده برگزار گردد.

بارانی معاون سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این کارگاه آموزشی، به امنیت بهداشت و تغذیه به عنوان اولویت های دنیا که به سلامت انسان ها برمی گردد، اشاره کرد و ضمن بیان اهمیت وحدت و تبادل اطلاعات بین دو مجموعه اظهار داشت: باید به جای پرداختن و درگیر شدن با معلول ها، علت ها را جستجوکرد.

اجتهادی مدیرکل قاچاق ارز و کالای سازمان تعزیرات نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری کارگاه پیشنهاد داد تا ادامه این جلسات در استان ها برگزار گردد تا موضوعات مطروحه با فراغت بیشتر و به صورت تخصصی و مورد به مورد انجام گردد تا هماهنگی بین دستگاه ها در سطح ملی اتفاق بیفتد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید