Iranian Agriculture News Agency

ریاست عباس رجایی در کمیسیون کشاورزی تکرار شد

عباس رجایی نماینده اراک و کمیجان که تجربه هشت ساله در بهارستان دارد، برای دومین بار رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایانا، در رأی‌گیری روز گذشته کمیسیون کشاورزی، عباس رجایی نماینده اراک و کمیجان که در دور هفتم توانسته بود به‌عنوان نایب‌رئیسی و در دور هشتم به‌عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی در این کمیسیون حضور فعال داشته باشد، بار دیگر ریاست این کمیسیون را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین محمد اسماعیل‌نیا نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد خراسان رضوی که دارای تحصیلات کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی در کارنامه کاری خود است، به‌عنوان نایب‌رئیس اول انتخاب شد.

همچنین ناصر صالحی‌نصب نماینده دشت آزادگان و هویزه از خوزستان نیز به‌عنوان نایب‌رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مشخص شد.

بر اساس رأی‌گیری‌های روز گذشته، سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام به‌عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شد. وی جزو فعالان فراکسیون‌های سیاسی مجلس است.

همچنین در رأی‌گیری روز گذشته، سیدمحمد سادات‌ابراهیمی نماینده شوشتر که عضویت وی در کمیسیون کشاورزی در مجلس هشتم نیز تکرار شده بود، به‌عنوان دبیر دوم تعیین شد.

عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد کشاورزی است، به‌عنوان سخنگو و مخبر کمیسیون کشاورزی تعیین شد.

علی ایران‌پور و یونس اسدی به‌عنوان اعضاء کمیسیون کشاورزی در این کمیسیون ادامه فعالیت خواهند داد./

خبرنگار: فاطمه مهردادیان

P-910324-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید