Iranian Agriculture News Agency

وزارت کشاورزی کانادا جهت استفاده دولت‌های فدرال کشورش منتشر کرد

برنامه‌ریزی ۵ ساله برای تقویت بخش کشاورزی کانادا/ وزارت کشاورزی کانادا، مسئول بخش بازرگانی

وزارت کشاورزی کانادا برنامه ۵ ساله مشارکت بخش کشاورزی خود را جهت استفاده دولت‌های فدرال این کشور منتشر کرد که در این برنامه به فرصت‌های تجاری آینده محصولات کشاورزی و بهبود فضای کسب و کار تأکید شده است.

برنامه‌ریزی ۵ ساله برای تقویت بخش کشاورزی کانادا/ وزارت کشاورزی کانادا، مسئول بخش بازرگانی


وزارت کشاورزی کانادا برنامه ی ۵ ساله مشارکت بخش کشاورزی خود را جهت استفاده ی دولت های فدرال این کشور منتشر کرد که در این برنامه به فرصت های تجاری آینده محصولات کشاورزی و بهبود فضای کسب و کار تاکید شده است.

به گزارش ایانا از مقاومتی نیوز، وزارت کشاورزی کانادا گزارش کلیدی و راهبردی خود برای ۵ سال آینده را به منظور تقویت هرچه بیشتر بخش کشاورزی ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش دولت کانادا قصد دارد در ۵ سال آینده با سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری توسط دولت های فدرال و ایالتی خود به بهبود بخش کشاورزی کمک نماید.در این برنامه دولت کانادا قصد دارد کشاورزان را از خطرات کلیدی در تولید محصولات کشاورزی و دامداری محافظت نماید.

توسعه بازار برنامه ی اولیه و کلیدی کشاورزی کانادا در ۵ سال آینده

طبق این گزارش، به منظور تقویت بخش کشاورزی، به موضوع بهبود بازار محصولات تولیدی کشاورزان کانادایی و همچنین کشف بازارهای جدید حاصل از تقاضاهای جدید تاکید ویژه ای شده است.

همچنین به منظور کشف بازارهای جدید در بازارهای داخلی و جهانی توصیه شده است تا مسئولین دولتی با شرکت های کوچک و متوسط رایزنی نمایند تا بتوانند فرصت های تجاری بخش کشاورزی کانادا را بهبود بخشند.

افزایش کیفیت و رقابت پذیری محصولات تولیدی برنامه دیگر وزارت کشاورزی کانادا

دولت کانادا به منظور افزایش رقابت پذیری محصولات تولیدی کشاورزی تاکید ویژه ای بر استفاده از علم و فن آوری نوین در جهت رشد پایدار محصولات کشاورزی داشته است.

در تشریح این موضوع در گزارش وزارت کشاورزی کانادا آمده است: استفاده از علوم و فنون جدید در تولید محصولات کشاورزی باعث افزایش اعتماد عمومی و نیز افزایش رضایتمندی مشتریان محصولات کشاورزی کانادا خواهد شد.

پاسخ به نیازهای متنوع هر منطقه از طریق انعقاد توافقات تجاری دو جانبه

وزارت کشاورزی کانادادر بررسی خود به منظور بهبود فعالیت های دولت فدرال اعلام کرده است قصد دارد به مانند سابق به سیاست انعقاد توافقات تجاری دوجانبه ادامه دهد، تا از این طریق بتواند نیازهای موجود در هر منطقه را با عرضه ی متناسب پوشش دهد.

این اقدام به منظور افزایش ضریب اطمینان پاسخگویی به تمام نیازهای داخلی و خارجی در محصولات کشاورزی در دستور کار وزارت کشاورزی کانادا و دولت های فدرال این کشور قرار گرفته است.

بهبود مدیریت و فضای کسب و کار حوزه کشاورزی برنامه سوم وزارت کشاورزی کانادا

همچنین وزارت کشاورزی کانادا به منظور بهبود برنامه های مدیریتی و کاهش ریسک کسب و کار در بخش کشاورزی، برنامه ی مشارکت کشاورزی کانادا BRM را به مدیران تولیدی خود و دولت های فدرال این کشور معرفی کرده است.

بر اساس این برنامه که برای کاهش خطرات موجود در تولید محصولات دامی ارائه شده است، تولید کنندگان می توانند با برنامه ریزی و استفاده از این سیاست ها تولید خود را مدیریت نمایند.

برنامه ریزی و سیاستگذاری ۵ ساله بخش کشاورزی از سال ۲۰۱۸

در این گزارش تاکیده شده است که جزئیات کامل برنامه ریزی در اوایل سال ۲۰۱۸ در سایت وزارت کشاورزی کانادا در اختیار دولت های فدرال قرار خواهد گرفت.

گفتنی است وزارت کشاورزی کانادا برنامه ریز تولید و تجارت بخش کشاورزی در کانادا بوده و سیاست گذاری های این کشور توسط این نهاد انجام می شود.

منبع: وزارت کشاورزی کانادا


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید