Iranian Agriculture News Agency

طرح کدینگ صنایع کشاورزی در حال اجرا است

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت:طرح کدینگ صنایع برای نخستین بار در سطح کشور در این استان و با توجه ویژه استاندار فارس در حال اجرا است.

به گزارش ایانا مهندس مهدی صادقی که در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد حضور یافته بود، افزود: در این طرح ظرفیت ها و توانمندی های هر شهرستان در حوزه های مختلف شناسایی و جانمایی و در سایت خاصی ثبت شده است.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاران با مراجعه به این سایت، مکانی را برای سرمایه گذاری در استان انتخاب و فعالیت خود را شروع می کنند.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دولت برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی طرح توسعه ای را در دستور کار دارد که در قالب آن 420 میلیارد تومان تسهیلات با سود هفت درصد به صورت شناور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تا کنون یک و یک دهم درصد این اعتبارات و یک درصد طرح های اشتغالزایی استان فارس به شهرستان فیروزآباد اختصاص یافته و هفت طرح صنعتی به تازگی با اعتبار 24 میلیارد تومان برای این شهرستان در کار گروه شهرستان تصویب شده است.

صادقی همچنین گفت: طرح بانک جامع اطلاعات کشاورزی استان فارس توسط جهاد کشاورزی استان در دست تهیه است و بزودی تمام اراضی کشاورزی استان دارای سند ثبتی تک برگ می شوند.

نسخه قابل چاپ

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید