Iranian Agriculture News Agency

مدیران جهاد کشاورزی در قبال کشاورزان وظیفه سنگینی دارند

استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران جهاد کشاورزی را در قبال کشاورزان بسیار سنگین عنوان کرده و خواستار تلاش بیشتر در زمینه خدمت‌رسانی به فعالین این بخش شد.

به گزارش ایانا ،مهندس سیددادوش هاشمی در جلسه‌ی هفتگی طرح توسعه‌ی کشاورزی یادآور شد:مدیران جهاد کشاورزی باید به دنبال بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی کشاورزان به عنوان قشر عظیمی از جمعیت استان باشند و به آن دسته از کشاورزانی که در دورترین روستاهای کرمانشاه زندگی می‌کنند نیز توجه داشته باشند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ضمن اشاره به طرح توسعه کشاورزی گفت: طرح توسعه کشاورزی که هم اکنون در مرحله اجرا قرار دارد، طرح بسیار خوب و با مزیتی است که مسوولین امر باید با توجیه نمودن متقاضیان،زمینه اجرای طرح‌های نو و بدیع را فراهم آورند.

این مسئول ادامه داد:متاسفانه برخی در استان کرمانشاه به جای تمرکز روی کار و تلاش و آباد کردن این دیار، به دنبال باندبازی و حزب‌گرایی هستند که این باعث عدم توسعه استان شده و برای مجموعه مدیریتی استان قابل قبول نیست.

استاندار کرمانشاه تاکیدکرد:البته مدیران و فرمانداران شهرستانها را از هرگونه رایزنی و لابی‌گری با هدف ابقاء یا ارتقاءو ادامه‌ی مسئولیت و مدیریت برحذر می دارم و یادآور می‌شوم رمز ارتقاء و ماندگاری در رضای خداوند است.

هاشمی ضمن انتقاد از برخی جریان‌های پشت‌پرده که مانع توسعه استان می‌شوند،اعلام کرد:خداوند تبارک و تعالی دانای آشکار و نهان است و البته آنچه ارتقاء می‌یابد مدیریت با هدف خدمت و کسب رضای خداوند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، کار برای رضای خدا را رمز موفقیت دانست و گفت: هرکاری برای رضای خدا و خشنودی مردم انجام شود،ماندگار و موفق خواهد بود، بنابراین همه باید به دنبال کار،تلاش و سازندگی و خدمت به خلق خدا باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید