Iranian Agriculture News Agency

به میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران؛

همایش ملی علوم کشاورزی و منابع طبیعی ایران در کرج برگزار می‌شود

طبق برنامه‌ریزی قرار است که همایش ملی علوم، ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران در روزهای 28 و 29 شهریورماه سال جاری به میزبانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، با هدف ترویج و ارائه آخرین دستاوردهای علوم کشاورزی و منابع طبیعی، با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، مقرر شد که این همایش در کرج برگزار شود.

ازجمله اهداف برگزاری این همایش ملی و کشوری، ارتقا و توسعه دانش کشاورزی و ارائه نکات مربوطه در بخش کشاورزی به فعالان این حوزه به‌ویژه مراکز تحقیقاتی و ترویجی این بخش است.

در این همایش ملی همچنین کارشناسان حاضر به ارائه دستاوردها و تبادل تجربیات علمی خود می‌پردازند و چالش‌های مختلف در بخش کشاورزی را بررسی می‌کنند.

کارآفرینی و توسعه منابع انسانی، کارآمدی و پاسخگویی نظام ترویج و آموزش کشاورزی از دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش در سطح کلان است.

لازم به ذکر است، دبیرخانه این همایش در دانشکده اقتصاد و توسعه کشاورزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج واقع است که مقالات مربوط به این همایش را جمع‌آوری می‌کند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال مقالات و شرکت در همایش می‌توانند با شماره تلفن 32238293 تماس بگیرند./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-910612-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید