Iranian Agriculture News Agency

رازی به دنبال دانش تولید واکسن‌های وارداتی

تلاش در جهت کسب دانش فنی تولید واکسن نسبت به تولید آن، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در جمع اعضای هیئت علمی و کارشناسان این مؤسسه ضمن تشریح طرح کسب دانش فنی تولید فنی واکسن‌های دام، طیور و آبزیان با بیان این مطلب گفت: با وجود بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی محول کردن این طرح مهم توسط "شورای عتف" به مؤسسه رازی بیانگر اهمیت و جایگاه پژوهشی این مؤسسه است که بی‌شک باید با تلاش و جدیت فراوان از این افتخار، افتخارات بزرگتری را کسب کنیم.

دکتر هادی فامیل قدکچی افزود: هدف از اجرای این طرح مهم تولید واکسن نیست بلکه کسب دانش فنی تولید واکسن است که نهایتا به تولید واکسن نیز منجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف کلان مؤسسه رازی، طرح کسب دانش فنی تولید واکسن‌هایی در اولویت است که علاوه بر اهمیت، میزان واردات آن بیشتر بوده و قابلیت اجرا نیز داشته باشد.

قدکچی تصریح کرد: در حال حاضر مؤسسه رازی با توجه به تصویب "شورای عتف" نسبت به اجرای تعداد 15 طرح متعهد است که امیدوارم با تلاش کادر علمی و پژوهشی مؤسسه در آینده علاوه بر اجرای کامل طرح‌های مذکور، شاهد تصویب و اجرای طرح‌های دیگری نیز باشیم./

خبرنگار: مریم شکرانی

R-910802-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید