Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد:

راه‌اندازی دومین پایگاه اطفاء حریق گرگان در هفته جاری

تا پایان برنامه پنجم توسعه 15 مرکز اطفاء حریق در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود که دومین پایگاه اطفاء حریق گرگان 10 آبان سال جاری با حضور مسئولان سازمان جنگل‌ها و مراتع، مدیریت بحران و هلال احمر افتتاح خواهد شد.

راه‌اندازی دومین پایگاه اطفاء حریق گرگان در هفته جاری
راه‌اندازی دومین پایگاه اطفاء حریق گرگان در هفته جاری

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر گلستان، خراسان، گرگان و... دارای مراکز اطفاء حریق هستند و دو مرکز اطفاء حریق نیز مهر سال جاری در سمنان راه‌اندازی شده است.

قاسم سبزعلی افزود: پایگاه اطفاء حریق گرگان از سال گذشته به‌صورت آزمایشی فعالیت می‌کرد که در هفته جاری به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پایگاه در مقر فرماندهی یگان حفاظت گلستان و در نزدیکی جاده جنگل ناهارخوران قرار دارد که که بحرانی بودن این استان از نظر شرایط اقلیمی از علل استقرار این پایگاه است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ادامه داد: با توجه به عوامل متعدد آتش سوزی در این مناطق، وجود پایگاه‌های امداد هوایی، زمینی و مراکز اطفاء حریق یک ضرورت به حساب می‌آید که بر همین اساس ایجاد پایگاه اطفاء حریق گرگان در قالب برنامه پنجم توسعه در دستور کار سازمان جنگل‌ها قرار گرفت./

خبرنگار: سهیلا گلی‌زاده

V-910809-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید