Iranian Agriculture News Agency

در اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست رقم خورد؛

رونمایی از سامانه اینترنتی پایش دریایی

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست امروز با حضور دکتر مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست، فعالان زیست‌محیطی و بخش‌های مرتبط با این امر در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور دو شخصیت حفظ محیط زیست و برهم‌زننده تعادل محیط زیست در صورت عدم توجه به استانداردهای زیست محیطی در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش شهرک‌های صنعتی حافظ محیط زیست که به‌طور معمول بیشترین آلایندگی را برای محیط زیست دارند، گفت: تعامل مناسب شهرک‌های صنعتی با کارشناسان سازمان محیط زیست، کاهش آثار تخریبی زیست محیطی را در دولت نهم و دهم در پی داشته است.

گفتنی است، این نمایشگاه در وسعت 12 هزار مترمربع و با حضور 500 سازمان برگزار شد که در مقایسه با سال گذشته از لحاظ متراژ 120 برابر افزایش داشته است.

در این مراسم، از سامانه اینترنتی www.webgis.ir توسط معاونت دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست رونمایی شد.

این شبکه، داده‌های مکانی زیست محیطی هفت استان کشور را به‌صورت اینترنتی در سامانه اینترنتی www.marinegis.doe.ir ثبت کرده و امکان دسترسی به آن را فراهم می‌کند./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

V-911002-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید