Iranian Agriculture News Agency

در جلسه شورای شهر تبریز؛

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از نویسنده کتاب «اینجا، آنجا» تجلیل شد

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از نویسنده کتاب «اینجا، آنجا» و طراح پوستر شهدای شاهچراغ در جلسه شورای شهر تبریز تجلیل شد.

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از نویسنده کتاب «اینجا، آنجا» تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تجلیل از سید داود قریشی نویسنده کتاب‌های «اینجا، آنجا» و «نشان» و همچنین فرزاد نریمان زاده طراح پوستر شهدای شاهچراغ بود.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، نریمان زاده را فردی صبور و انقلابی خواند و گفت: وی چهره هنری سال ۱۴۰۰ است و سال‌هاست در صحنه انقلاب حاضر است و مخصوصا در مسائل اخیر و قضیه شاهچراغ که پوستری طراحی کرد، مورد غضب رسانه‌های معاند قرار گرفت.

وی ادامه داد: آقای سید داود قریشی، از همکاران شهرداری تبریز و مجری رادیو و تلویزیون است. کتاب‌ قبلی وی با عنوان آذربایجانی ها است که مضمون آن دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. در عرصه دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز کتاب‌هایی نوشته‌ است.

همچنین سید داود قریشی با بیان اینکه کتاب اینجا، آنجا برای اولین بار در بدنه شهرداری و در ۱۲ فصل به نیت ۱۲ امام تنظیم شده است و حاوی وصیت‌نامه شهدای لشگر عاشورا است، گفت: قبلا این وصیتنامه ها به صورت پراکنده منتشر شده بود که توانستیم در یک مجموعه جمع آوری کنیم.

وی در مورد کتاب نشان نیز گفت: این کتاب مجموعه ای از شرح خاطرات، زندگی و احوالات مدافعان حرم زنده است که توسط بدنه شهرداری تبریز تهیه شده است.

قریشی افزود: یک کتاب دیگر با نام آذربایجانی‌ها و با مضمون دیدارهای مردم تبریز و آذربایجان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بدنه شهرداری تبریز منتشر شده است که اولین و تنها کتابی است که در بیت معظم له از آن رونمایی شد. جلد سوم این کتاب با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز منتشر خواهد شد.

این نویسنده اظهار کرد: افتخار می کنم کارمند شهرداری هستم و همچنین افتخار می‌کنم شورای اسلامی شهر و شهرداری همچنان حمایت خود را از کارهای فرهنگی ادامه می‌دهند.

سید داود قریشی اولین مدافع حرم از کارمندان شهرداری تبریز و فعال فرهنگی اجتماعی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید