Iranian Agriculture News Agency

بازدید جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از مجموعه رضوان دانه تبریز

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این کمیسیون و مدیرانی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از مجموعه رضوان دانه تبریز بازدید کردند.

بازدید جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از مجموعه رضوان دانه تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این بازدید محمدجواد عسکری ضمن بازدید از خط تولید کارخانه تولید خوراک دام و طیور و آبزیان «رضوان دانه» در شهرک صنعتی آخولای تبریز، طی جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره این واحد تولیدی بر لزوم حمایت از تولید برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکل سرمایه در گردش این واحد تولیدی، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

مدیرعامل مجموعه رضوان دانه تبریز نیز در این جلسه گفت: سفره‌های مردم و تامین پروتئین و لبنیات سالم و احترام به پرورش دهندگان دام و طیور و زحمت‌کشان این عرصه اولویت ما است.

رحمان باغبان رضوان افزود: من در محله وزیرآباد در خانواده‌ای دامدار متولد شدم. پدر و مادرم همراه یکدیگر مشغول باغبانی و دامداری بوده و از کودکی کنار آن‌ها من نیز کشاورزی و دامداری می‌کردم. خدا را شکر می‌کنیم که در سرزمین خود به امر تولید مشغول هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار مجموعه رضوان دانه تبریز «مصمم به تولید برتریم» است، ادامه داد: به سود بیشتر نه بلکه به تولید بیشتر و با کیفیت اعتقاد داریم.

شرکت رضوان دانه تبریز درسال 1375 تولید خوراک دام به‌صورت مش را در تبریز با شعار مصمم به تولید برتریم آغاز و بعد از گذشت 30 سال با عملی شدن این اهداف در حال حاضر رضوان دانه را تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین، بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانجات تولید خوراک دام و طیور در کشور کرده است که با تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و با تولید خوراک دام و طیور به‌صورت پلت عرضه محصولاتش را علاوه بر شمال غرب کشور به‌صورت وسیع در سرتاسر کشور نیز گسترش داده است.

در راستای حرکت در مسیر توسعه این شرکت در سال 1400 کلنگ زنی یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور در شمال غرب کشور را آغاز کرد که در زمان کمتر از 24 ماه موفق به بهره‌برداری از این واحد عظیم سرمایه‌گذاری شد که با توجه به استفاده از روش‌های نوین تولید و ماشین‌آلات با تکنولوژی جدید باعث افزایش بهره‌وری مراکز پرورش به‌صورت چشمگیری شده است.

در حال حاضر شرکت رضوان دانه یکی از پیشرفته‌ترین کارخانجات "تولیدکننده خوراک کامل، کنسانتره و مکمل‌های خوراکی دام وطیور" در کشور است که با استفاده از قابلیت‌های کم نظیر خود همچون سیلوهای مکانیزه، ذخیره مواد غذایی و ماشین‌آلات به روز جهان در خطوط تولیدش همراه با سرمایه عظیم انسانیش که شامل کارکنان، مدیران و متخصصان مطرح درامر تغذیه هستند به‌صورت کارآمد در حال تولید است.

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید