Iranian Agriculture News Agency

یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی یک رویداد فراسازمانی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی یک رویداد فراسازمانی است که همه ارگان‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن همکاری خواهند کرد.

یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی یک رویداد فراسازمانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجید نجفی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان ارگان‌های مختلف استان در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: برگزاری رویدادهایی که مرتبط به شهدا است، رویدادهایی فرا سازمانی است که متعلق به همه مردم است زیرا ما همگی مدیون شهدا هستیم و تلاش می‌کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همه ارگان‌ها و سازمان‌ها، یادواره شهدا در سال جاری پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از همه علاقه‌مندان دعوت کرد تا در یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی که در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (ع) گفت: جلساتی که برگزار می‌شوند علاوه بر بعد شکلی دارای بعد محتوایی نیز هستند. بعد محتوایی جلسات و رویدادهایی که برگزار می‌شوند می‌توانند با ایجاد محتوا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خصوصاً در نسل جوان کمک کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میکائیل اسکندری افزود: کار فرهنگی فرآیندی زمان‌بر و طولانی است که به ممارست و تلاش بسیار زیادی نیاز دارد.

وی بر اهمیت تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد و افزود: استفاده از روش‌های متنوع در تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری در جامعه ایجاد کند.

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید