Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در تعداد بازرسی‌های نظارتی را کسب کرد

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳با چهار هزار و 740 مورد بازرسی، رتبه دوم کشور در تعداد بازرسی‌های نظارتی کسب کرد.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور در تعداد بازرسی‌های نظارتی را کسب کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از رتبه دوم سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ در تعداد بازرسی‌های نظارتی خبر داد.

مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در این نامه خطاب به اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، آورده است:

«تأمین امنیت غذایی کشور به عنوان راهبرد اصلی معاونت توسعه بازرگانی با استفاده از ظرفیت های موجود مرهون همراهی و همدلی کسانی است که در راستای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند و خدمتگزاری به مردم افتخار بزرگی است که خداوند متعال آن را بر عهده کسانی گذاشته است که با عمل خویش در مسیر گره گشایی از امور مردم گام بر می دارند در سالی که به فرموده امام خامنه ای مدظله العالی با نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و تأکید بر انجام فعالیت‌ها در راستای رونق زندگی و گشایش سفره مردم نموده اند.

 بدین وسیله از تلاش های دلسوزانه و همکاری صمیمانه و بی دریغ جناب آقای سعید پورحیدر" مدیر محترم بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی آن سازمان در زمینه ثبت گزارش انجام عملیات بازرسی و پرونده های طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ در سامانه سیمبا و کسب رتبه ۲ کشوری در تعداد ثبت تخلف"، تقدیر و تشکر به عمل آورده و آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی خدمتگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم. لذا خواهشمند است دستور فرمایید به نحو مقتضی از زحمات ایشان و همکاران تحت امر تجلیل وقدردانی نمایند.

گفتنی در این رتبه بندی استان مرکزی با 5 هزار و 21 مورد بازرسی رتبه اول و استان گلستان با 3 هزار و 566 مورد بازرسی رتبه سوم را کسب کردند.»

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید