Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی روستاییان، کشاورزان و خادمان بخش کشاورزی ایران اسلامی را در پی شهادت  رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است. این ضایعه‌ی اسفبار مایه‌ی تالم خادمان بخش کشاورزی آذربایجان شرقی و جهادگران، همچون دیگر اقشار جامعه شد.

رئیس جمهور محبوب خدمات ارزنده ‌ای برای بخش کشاورزی کشور و آذربایجان شرقی به ارمغان آورد و در سایه تلاش های بی وقفه ایشان شاهد رشد و توسعه چشمگیری در این حوزه بودیم.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی شهادت آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران  تسلیت می‌کند و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

 همچنین شهادت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردمی و محبوب تبریز و استاندار ساعی و تلاشگر آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءالله پیوستند تسلیت عرض می‌کند.

 آیت الله آل هاشم مردمی بودن را در کردار و رفتار خود معنی کرده بود و همین روحیه خاضعانه و تلاش مستمرش در رفع مشکلات مردم استان سبب شده بود تا همه او را مانند پدری مهربان بدانند. همچنین استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی که در فاصله کوتاه مدیریتی خود در استان با حضور مستمر در صحنه خدمت و گفتگوی رو در رو با مردم به نمادی از مدیریت جهادی تبدیل شده بود.

 آنها زندگی خود را وقف خدمت بی وقفه به مردم کردند و شهادت بهترین سرانجامی بود که آنان شیفته رسیدن به آن بودند روحشان شاد و یادشان گرامی.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی»

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید