Iranian Agriculture News Agency

شهید مالک رحمتی استانداری جهادی، مکتبی ، انقلابی و مردمی بود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از وزیر جهاد کشاورزی در مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید راه خدمت مالک رحمتی، استاندار مردمی آذربایجان شرقی شرکت کرد.

شهید مالک رحمتی استانداری جهادی، مکتبی ، انقلابی و مردمی بود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علیرضا مهاجر در این مراسم که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه ، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان و جمعی از همکاران سازمان و ادارات تابعه نیز حضور داشتند گفت: رئیس جمهور شهیدمان پرورش یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی بود و در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان، مالک رحمتی و سایر همراهان به مردم عزادار ایران، بیان کرد: رئیس جمهور شهیدمان پرورش یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی بود و در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تا آخرین لحظات حیات بابرکت خود لحظه‌ای از این هدف مقدس و خداپسندانه غفلت نکرد.

 مهاجر ضمن تمجید از امام جمعه شهید و استاندار شهید آذربایجان شرقی گفت: شهید مالک رحمتی استانداری جهادی ، مکتبی، انقلابی و مردمی بود که توجه و عنایت ویژه‌ای به بخش کشاورزی و تولید محصولات اساسی در این استان داشت.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، خودکفایی در محصولات اساسی به ویژه گندم از خواسته‌های رئیس جمهور شهید و فقید بود.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خللی در انجام امور وارد نخواهد شد؛ چرا که عزم همه فرزندان انقلاب جزم است تا با قدرت راه رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

 وی در پایان گفت: در راستای توصیه مقام معظم رهبری، مانند گذشته و با جدیت بیشتری در انجام امور برای تأمین محصولات اساسی و کشاورزان فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

همچنین مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی از مزارع شهرستان مراغه و بناب نیز بازدید کرد.

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید