Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رهبر ارشد حماس توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و تاکید کرد: سیاست ترور، قدرت و پایداری مقاومت را در تمامی میادین افزایش می‌دهد.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شهادت فرزند فلسطین، مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه را در تهران به حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس، همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت و ملتها و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت می‌گوید.

بی شک شهادت رهبر بزرگ و سمبل مردم فلسطین و مقاومت آنها، بازوی مقاومت را تضعیف نخواهد کرد. دشمن صهیونیستی از آنچه در جریان این رویارویی پیش آمد، درس نمی‌گیرد که سیاست ترور، قدرت و پایداری مقاومت را در تمامی میادین افزایش می‌دهد.

بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی این اقدام کوردلانه رژیم غاصب صهیونیستی و جنایت آشکار را در شهادت اسماعیل هنیه در آغاز به کار « دولت وفاق ملی» به عنوان میهمان عزیز جمهوری اسلامی و در خاک ایران عمیقاً محکوم کرده و از دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی کشور درخواست دارد تا  آمران و عاملان این عمل بزدلانه را به سزای عمل خود برسانند.

به یاری خداوند، پیروز نهایی برای فلسطین مقاوم نزدیک بوده و شهادت سردار سلیمانی ها و هنیه ها چالشی در مسیر مقاومت ایجاد نکرده و به انگیزه جدیدی برای پیوند بیشتر میان مجاهدان علیه دهه ها اشغال، سرکوبگری و جنایت بدل خواهد شد.»

 

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی   

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید