Iranian Agriculture News Agency

«نوری» می‌تواند مدیریت موثری در حوزه جهاد کشاورزی داشته باشد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: نوری شخص مردمی، کاری و بسیار ساده زیست هستند و به نظر من در حوزه جهاد کشاورزی که با معیشت مردم هم سروکار دارد بسیار می‌توانند موثر عمل کنند.

«نوری» می‌تواند مدیریت موثری در حوزه جهاد کشاورزی داشته باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علیرضا نوین عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با معرفی غلامرضا نوری قزلجه یکی از نمایندگان مجلس به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: نوری قزلجه فردی توانمند در حوزه کشاورزی است، وی در جهاد کشاورزی چندین سال کار کردند و چند دوره هم نماینده مجلس هستند؛ در حوزه اجرایی هم کارنامه درخشانی دارند و معاون اجرایی رئیس مجلس هم بودند.

وی ادامه داد: نوری شخصیتی مردمی، کاری و بسیار ساده زیست هستند و به نظر من در حوزه جهاد کشاورزی که با معیشت مردم هم سروکار دارد، بسیار می‌توانند موثر عمل کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم نوری قزلجه در راستای ایجاد تحول در جهاد کشاورزی بکوشد، حوزه آبی یکی از چالش‌های اصلی کشاورزان است که باید آن را حل کنند. همچنین قطعی برق باعث شده کشاورزان برای تامین آب هم با مشکلاتی مواجه شوند و چون در سال جهش تولید هستیم، انتظار داریم نوری قزلجه هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند.

وی یادآور شد: مسئله دیگر تامین نهاده‌های دامی است که در سال‌های اخیر با مشکلات و چالش‌هایی مواجه بوده است این موضوع باید از دیگر اولویت‌های ایشان باشد و امیدواریم غلامرضا نوری قزلجه کارها را با روحیه جهادی پیش ببرد.

 

خبرنگار: مهسارمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید