Iranian Agriculture News Agency

افتتاح سردخانه واحد بسته‌بندی صیفی‌جات در شهرستان آذرشهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس، سردخانه‌ای متعلق به واحد بسته‌بندی صیفی‌جات در شهر تیمورلو شهرستان آذرشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سردخانه واحد بسته‌بندی صیفی‌جات در شهرستان آذرشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این سردخانه با مدیریت محمدقلی و محمدرضا رسولی، با حضور منوچهر افشانی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، شمسعلی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر، حجت‌الاسلام مردانی‌پور امام جمعه گوگان و جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی محلی به بهره‌برداری رسید.

حسن علیوند، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر، در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان، درباره برنامه‌های شهرستان برای بهره‌برداران کشاورزی سخنرانی کرد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در ادامه، با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه صنایع تبدیلی گفت: صنایع تبدیلی در سه حوزه فرآوری، بسته‌بندی و نگهداری فعال هستند.

منوچهر افشانی همچنین از حمایت سازمان از تولیدکنندگان در حوزه صنایع کشاورزی خبر داد و اعلام کرد: سازمان آماده است تا موانع احتمالی تولید را برطرف کند.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز، با تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، به ظرفیت‌های شهرستان آذرشهر در حوزه صنایع تبدیلی، اقدام‌های انجام‌شده و چشم‌انداز پیش رو اشاره کرد.

شمسعلی محمودیان با تجلیل از فداکاری‌های سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس، افزود: جهاد کشاورزی در حال حاضر در زمینه تأمین امنیت غذایی، صیانت از منابع آبی و تعیین الگوی کشت فعالیت‌های مؤثری انجام می‌دهد.

محمدرضا رسولی، عضو شورای اسلامی شهر تیمورلو و سرمایه‌گذار طرح، در پایان گفت: ظرفیت سالانه این سردخانه یک هزار تن است و با افتتاح آن برای ۹ نفر به‌طور مستقیم و ۲۰ نفر به‌طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است. سرمایه‌گذاری لازم برای این طرح ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید