Iranian Agriculture News Agency

دیدار جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده سه شهید والامقام در سردرود

جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهیدان محمدباقر بدیعی سردرود، محمود مهدی‌پور سردرود و حبیب کوهنگ با خانواده این شهیدان والامقام در شهر سردرود دیدار کردند.

دیدار جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده سه شهید والامقام در سردرود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این دیدارها که ناصر رحیمی مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان، بیوک رییسی جانشین فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر جهاد کشاورزی، سرهنگ پاسدار احمدعلی شاهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید کسایی، یوسف شیخ‌زاده مرندی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان، لیلا فرقدان احمدی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان، یوسف جعفرزاده معاون روابط عمومی و معاون فرهنگی پایگاه و جمعی از همکاران سازمان حضور داشتند مسئولان حاضر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از ایثار و فداکاری‌های این شهیدان که در راه دفاع از میهن به درجه رفیع شهادت نائل آمد، قدردانی کردند.

خانواده‌های این شهیدان نیز با بیان خاطراتی از عزیز از دست‌رفته اشان، از توجه و همراهی مسئولان جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کردند.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدارها گفت: امروز وظیفه ماست که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه ‌داریم و با الگوبرداری از فداکاری‌های آنان، در راه خدمت به وطن و مردم تلاش کنیم. ایثارگران و شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و ما موظفیم حقوق و شأن خانواده‌های آنان را پاس داشته و در راستای حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

ناصر رحیمی افزود: ایثار شهیدان همچون چراغی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور ما می‌درخشد و ما باید با تکیه بر این روحیه، همواره در خدمت مردم و جامعه باشیم. برگزاری این دیدارها، تنها یک سنت نیست بلکه تعهد ما به ارج نهادن به ارزش‌های ایثار و فداکاری است که باید در تمام جوانب زندگی‌امان مشهود باشد.

در پایان این دیدار، مسئولان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهیدان، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند و بر استمرار این گونه برنامه‌ها تأکید کردند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید