Iranian Agriculture News Agency

کارکنان جهاد کشاورزی در صف اول تولید قرار دارند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در دیدار صمیمانه با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند، از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این حوزه قدردانی کرد و برنامه‌های جدید سازمان برای بهبود شرایط رفاهی و مسکن کارکنان را تشریح کرد.

کارکنان جهاد کشاورزی در صف اول تولید قرار دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در نشست صمیمانه با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند با اشاره به نقش کلیدی کارکنان این حوزه گفت: کارکنان و کارشناسان جهاد کشاورزی در صف اول تولید در بخش کشاورزی قرار دارند و تلاش‌های آن‌ها علیرغم محدودیت‌ها، منجر به کسب رتبه‌های برتر شهرستان مرند در استان در حوزه تولید برخی محصولات کشاورزی شده است.

شفیعی همچنین با اشاره به دشواری‌های کار کارکنان این حوزه در شهرستات مرند افزود: برای هر مرکز جهاد کشاورزی در شهرستان مرند پنج هزار بهره‌بردار در حوزه کشاورزی وجود دارد که این نشان از سختی کار همکاران ما در این مدیریت و ارائه خدمات دارد.

وی درباره تخصیص مسکن به کارکنان گفت: بیش از یک سال است که فرآیند اختصاص مسکن به کارکنان شروع شده و تلاش داشتیم که به همه همکاران در مرکز استان زمین تخصیص یابد اما در این زمینه مشکلاتی به وجود آمده که بخشی از آن مرتبط با دستگاه‌های دیگر است. با این حال، همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که در هر شهرستانی که اراضی لازم برای تخصیص مسکن به کارکنان داریم، بر آن تمرکز کنیم که شهرستان مرند نیز از جمله آنهاست. همکارانی که فرم «ج» آنها سبز است می توانیم از سهم راه و شهرسازی زمین در اختیار آنها قرار دهیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی همچنین از آماده بودن سازمان برای انعقاد قرارداد با مهدکودک‌ها برای افزایش رفاه کارکنان خبر داد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم تا قراردادهایی برای رفاه بیشتر همکاران منعقد کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش ما این است که با هر سفر به شهرستان‌های استان، حداقل چند مشکل از کارکنان را حل کنیم.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید