Iranian Agriculture News Agency

آزادسازی بیش از سه هکتار زمین کشاورزی در منطقه آخولای شهرستان تبریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز از آزادسازی بیش از 30 هزار مترمربع زمین کشاورزی در روستای آخولا از توابع این شهرستان خبر داد.

آزادسازی بیش از سه هکتار زمین کشاورزی در منطقه آخولای شهرستان تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ابراهیم فرقانی در این باره به خبرنگاران گفت: حسب دستور دادستان و با حضور نماینده دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی، با تامین امنیت توسط نیروی انتظامی، یگان امداد و حمایت و پشتیبانی فرمانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده ای، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز این زمین ها رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان به ویژه صیانت از عرصه های کشاورزی روستای آخولا براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 25 مورد ساخت و ساز شامل 25 مورد دیوار کشی و احداث غیرمجاز بنا به مساحت بیش از 30 هزار مترمربع در اراضی کشاورزی آن روستا قلع و قمع شد.

فرقانی افزود: هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی به جز با اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، لذا خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری در عرصه های کشاورزی با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل فرمائید.

وی اضافه کرد: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می شود قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید