Iranian Agriculture News Agency

تأکید بر تقویت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در دیداری صمیمانه با کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان تبریز بر نقش بی‌ادعای آنان در خدمت به جامعه تأکید کرد و از پیگیری افزایش حقوق و تأمین مسکن آنها خبر داد.

تأکید بر تقویت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی، در دیدار صمیمانه با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با تقدیر از تلاش‌های آنان، بر نقش بی‌ادعای کارکنان این حوزه تأکید کرد و گفت: کارکنان جهاد کشاورزی با صداقت کامل به مردم خدمت می‌کنند و نتیجه این تلاش‌ها در سفره مردم نمایان است.

شفیعی در ادامه به موضوع افزایش حقوق و مزایای کارکنان جهادکشاورزی اشاره کرد و افزود: هفته گذشته در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی استان با رئیس مجمع نمایندگان استان در جمع همکاران دامپزشکی دیدار داشتم که مسئله افزایش حقوق و مزایا مطرح شد. پیگیری‌های لازم برای افزایش حقوق کارکنان انجام خواهد شد و امیدواریم به زودی این افزایش که یک ضرورت است انجام شود.

شفیعی در ادامه به پیگیری‌های سازمان در زمینه مسکن اشاره کرد و گفت: بیش از یک سال است که در حال پیگیری تأمین مسکن برای کارکنان هستیم و اقدامات در این حوزه با بررسی اراضی مختلف در حال پیگیری است. پروژه‌های مراغه، بناب و ملکان در مرحله تحویل زمین قرار دارند و طرح مرند نیز آماده شده و در مرحله ماده ۵ است. در شهرستان شبستر نیز اراضی شناسایی شده‌اند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای خرید ۲۰ دستگاه خودرو خبر داد و تصریح کرد: خودروهای سازمان نیاز به بررسی و اعلام وضعیت دارند، تا در صورت وجود مشکل یا فرسودگی اقدامات لازم انجام شود.

شفیعی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت راه‌اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی اشاره کرد و گفت: باید نظام مهندسی کشاورزی و دیگر تشکل های بخش خصوصی حوزه کشاورزی استان تقویت شود تا بتوانند در کنار تولیدکنندگان حضور داشته باشد.

وی همچنین از بازنشستگی ۱۷۴ نفر از کارکنان برابر ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد نیروهای مراکز خدمات جهاد کشاورزی از ۵۰۸ نفر به ۱۹۸ نفر کاهش یافته است. تقویت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی استان امری ضروری است تا امورات به‌خوبی تسهیل شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست، کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی تبریز مشکلات و چالش‌های خود را مطرح کردند.

در پایان این جلسه، از کارکنان و مدیران برتر شهرستان تبریز که در زمینه بهبود حوزه کشاورزی روستای مایان اقدامات مؤثری انجام داده بودند، توسط دهیاری و شورای اسلامی این روستا تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید