Iranian Agriculture News Agency

امهال تسهیلات بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان ورزقان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان از امهال تسهیلات بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

امهال تسهیلات بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان ورزقان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیدعلی جلالی در جمع خبرنگاران با اشاره به بند (ض) تبصره ۷ قانون بودجه سال 1403 گفت: تسهیلات آن دسته از بهره برداران بخش کشاورزی که به دلیل سرمازدگی، خشکسالی، سیل، طوفان و ... دچار خسارت شده و تاکنون از هیچ کدام از مساعدت‌های قانونی دولت و مجلس برای بخشودگی سود و جرایم دیرکرد استفاده نکرده‌اند، امهال خواهد شد.

وی افزود: افرادی که اصل تسهیلات آنها تا سقف دو میلیارد ریال بوده و سر رسید آنها تا پایان سال ۱۴۰۲ است، می‌توانند به کارگروه‌ شهرستانی (متشکل از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان-فرمانداری-نماینده بانک عامل) مراجعه کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: بر این اساس سود، جریمه و کارمزد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده بخشیده و اصل تسهیلات آنها به مدت یک سال امهال می‌شود.

وی اظهار کرد: 200 پرونده در شهرستان ورزقان، مشمول شرایط اعلامی است که پیش‌بینی می‌شود در این مرحله تسهیلات دریافتی حدود 150 نفر از بهره برداران بخش کشاورزی مورد بخشودگی و امهال قرار گیرد.

جلالی گفت: با توجه به سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم توسط بانک‌های عامل و کارگروه  شهرستان ورزقان، متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت تسهیلات خود به مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید