Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جشنواره‌های کشاورزی با هدف برندسازی محصولات

سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هدف عمده برگزاری جشنواره‌های کشاورزی، برندسازی محصولات کشاورزی یک منطقه است.

برگزاری جشنواره‌های کشاورزی با هدف برندسازی محصولات

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در افتتاحیه جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذرشهر که در پارک باغشمال تبریز با حضور علیرضا نوین رئیس مجمع نمایندگان استان، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، احمد اسماعیلی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: جشنواره‌های کشاورزی اغلب شهرستان‌های آذربایجان شرقی برای یک محصول خاص برگزار می‌شود اما جشنواره امروز برای محصولات مختلف کشاورزی شهرستان آذرشهر برگزار شده که هر یک از آن‌ها در نوع خود یک برند است.

 وی ادامه داد: امسال پنج میلیون تن محصول کشاورزی در استان تولید شده و ۶۰۳ هزار تن خرید گندم مازاد بر مصرف تولیدکننده داریم که حاصل دست رنج زحمات و تلاش تولیدکنندگان استان است.

 وی با اشاره به ریسک بالای بخش کشاورزی و سرمایه گذاری در آن، گفت: امسال جشنواره‌های مختلف کشاورزی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده که هدف مهم آن‌ها، موضوع برندسازی است و این اقدام به بازاریابی و رسیدن به بازارهای هدف محصولات نیز کمک می‌کند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید