Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی تبریز

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از پرداخت ۴۰ میلیاردریال تسهیلات برای حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

پرداخت ۴۰ میلیارد  ریال تسهیلات برای حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ابراهیم فرقانی درحاشیه بازدید از نمایشگاه‌های توانمندسازی زنان روستایی بیان کرد: در سالجاری تاکنون ۴۰ میلیاردریال تسهیلات برای حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی شهرستان تبریز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی جهادکشاورزی شهرستان تبریز در سال ۹۷ با سرمایه ای بیش از ۲ میلیاردریال تاسیس شد و امروز این میزان سرمایه به بیش از ۳۵ میلیاردریال افزایش یافته است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز بیان کرد: خوشبختانه در دولت وفاق ملی برای ارتقای جایگاه و توسعه همه جانبه زندگی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و توسعه صنایع دستی برنامه های خاصی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم شاهد رونق هرچه بهتر زنان روستایی در بخش کشاورزی باشیم.

فرقانی با بیان اینکه زنان روستایی می‌توانند نقش موثری در پایدارسازی جامعه روستایی و عشایری داشته باشند گفت: این صندوق‌ با ایجاد پیوندهای مستحکم و همه جانبه در روستاها، بنیان مناسبی را در توسعه اجتماعی و اقتصادی فراهم ساخته‌ است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: کارآفرینی و نوآوری به ‌نوعی موتور محرکه رشد اقتصادی و توسعه پایدار است که می‌تواند جوامع درگیر با مشکلات کار و اشتغال را از فقر اقتصادی و معضلات و عواقب ناشی از آن نجات دهد و از این رو زنان روستایی در کنار مردان می‌توانند تحول آفرین اقتصاد باشند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید