Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی:

توزیع بیش از 26 هزار تن انواع کود کشاورزی یارانه‌ای در آذربایجان غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از 26 هزار تن انواع کود یارانه ای از طریق صدور بیش از 109 هزار حواله الکترونیک در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

توزیع بیش از 26 هزار تن انواع کود کشاورزی یارانه‌ای در آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی،  محمود مظلومی اظهار کرد: از اول سال جاری تا پایان تیر ماه مقدار 26 هزار و 525 تن انواع کود کشاورزی یارانه ای از طریق صدور 109 هزار و 149 فقره حواله الکترونیک انواع کود های مذکور ، از طریق شبکه بزرگ کارگزاری های مجاز استان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص انواع کودهای کشاورزی یارانه دار را بر عهده‌ دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کودهای کشاورزی به سراسر نقاط کشور است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی یادآور شد: با توجه به اینکه کودهای کشاورزی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود، کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کودها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود، استفاده کنند.

 

خبرنگار: هومن موید زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید