Iranian Agriculture News Agency

اجرای موافقتنامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی ویژه زنان روستایی و عشایر

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: دستورالعمل اجرایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ویژه زنان روستایی در استان بوشهر عملیاتی شد.

اجرای موافقتنامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی ویژه زنان روستایی و عشایر

 شهریار مرشدی گفت: دستورالعمل اجرایی موافقتنامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی ویژه زنان روستایی و اعضا صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایری در استان بوشهر عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در این موافقتنامه، برنامه ها و پروژه هایی در خصوص توانمندسازی زنان روستایی و عشایری اجرایی می شود افزود: مهمترین آن ها شامل توسعه کسب و کار های کشاورزی با محوریت زنان روستایی و عشایری، آموزش تولید محصولات کشاورزی، آموزش ترویج و تولید طیور بومی و... است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: هدف این موافقتنامه تقویت، ترویج، توسعه و نهادینه سازی برنامه‌های خانواده محور در برنامه های مرتبط با زنان روستایی و عشایری کشور است.

مرشدی تصریح کرد: مهمترین اهداف کیفی طرح بالا بردن سطح دانش و مهارت زنان و همچنین حمایت از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری به منظور توسعه کسب و کارهای کشاورزی است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف کمی این طرح حمایت از ۷۵ صندوق اعتبارات خرد استان با ۲۵۰۰ عضو برای توانمند سازی اعضاء را می توان نام برد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید