Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از ۹۰ طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در اصفهان

ازمجموع ۹۰ پروژه در هفته جهاد کشاورزی سال جاری با اعتبار بالغ‌بر ۵۲۶۴.۲ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند که زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۲۶ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰۶ نفر به‌صورت غیرمستقیم را فراهم می‌کنند.

بهره‌برداری از ۹۰ طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان مهرداد مرادمند رئیس سازمان بیان کرد: به رسم هرسال و هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی از طرح‌های بخش کشاورزی در سطح استان بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۹۰ پروژه در هفته جهاد کشاورزی سال جاری با اعتبار بالغ‌‍بر ۵۲۶۴.۲ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند که زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۲۶ نفر را به‌صورت مستقیم و ۸۰۶ نفر به‌صورت غیرمستقیم را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع طرح‌های قابل افتتاح، بیش از سه هزار و 884 خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد و زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را برای آنها فراهم خواهد کرد، تلاش بر این بوده که این پروژه‌ها در نقاط مختلف استان اجرایی شوند تا شاهد توسعه کیفی بخش کشاورزی در سراسر استان باشیم.

وی گفت: عمده اعتبارات لازم برای افتتاح طرح‌ها توسط بخش خصوصی تأمین شده و این موضوع نشان‌دهنده استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان است، بخش آب‌وخاک با ۳۳ پروژه، باغبانی و گلخانه با ۲۵ طرح و دام و طیور با ۱۶ طرح بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی را به خود اختصاص می‌دهند.

 

خبرنگار: سید محمد موسوی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید