Iranian Agriculture News Agency

تاکید سرپرست جدید مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی بر اتخاذ رویکرد نوین رسانه‌ای

سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی بر اتخاذ رویکرد نوین و جهاد رسانه‌ای در راستای اهداف و سیاست‌های بخش کشاورزی تاکید کرد.

تاکید سرپرست جدید مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی بر اتخاذ رویکرد نوین رسانه‌ای

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، سید سجاد حسینی امروز چهارشنبه در نخستین حضور خود در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه ضمن آشنایی با  کارشناسان و کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری کارشناسان این مرکز و با رویکرد جدید و جهاد رسانه‌ای در مسیر اهداف و سیاست‌های دولت و وزارت جهادکشاورزی و به ویژه امنیت غذایی گام برداریم.

وی افزود: برای تحقق اهداف و ارتقای عملکرد مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و سایره حوزه‌ها برنامه دارم و آن را در جلسات بعدی تشریح خواهم کرد.

حسینی اظهار داشت: نگاهم این است که با توجه به ظرفیت‌ها و وسعت بخش کشاورزی، بهتر و با کیفیت بیشتری می‌توان فعالیت کرد.

وی در همین حال از زحمات خانم زارعان رییس سابق این مرکز قدردانی کرد و گفت: روابط عمومی یک کار شبانه‌روزی و حساس است و مدیریت قبلی این مرکز به عنوان یک بانو و با وجود سایر وظایف و مسوولیت‌های مربوط به خانواده، توانسته سکان آن را طی این مدت در دست بگیرد .

فاطمه زارعان نیز در این جمع ضمن ابراز خرسندی از انتخاب حسینی به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: طی این مدت علاوه بر انجام وظایف خطیر اطلاع‌رسانی از اقدامات، عملکرد و برنامه‌های وزات جهادکشاورزی، به دنبال ارتقای این مجموعه در سطح ستاد و استان‌ها بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور و فعالیت رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، مشکلات و دغدغه‌های کارکنان برطرف شود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید