Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهادت رییس جمهور کشور را تسلیت گفت

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم‌الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهادت رییس جمهور کشور را تسلیت گفت

به گزارش ایانا به نقل از خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن رحیم

انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی پایان دل‌های مردم ولایتمدار و قدردان ایران اسلامی را در پی آسمانی شدن رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان در برگرفته است.

این ضایعه دردناک و غم بار مایه تالم خاطر جامعه تشکلهای بخش کشاورزی گردید. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز، که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با مردم، با تمام توان ایستاد؛ برایشان بهترین تقدیر را رقم زده و شهادت در روز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، نصیبشان گردید.

اینجانب شهادت جان‌سوز خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، محبوب، پرتلاش و انقلابی ایران اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای این شهید گرانقدر و هیأت همراه وی از خداوند متعال مسئلت دارم.»

 

منتشرکننده خبر: زینب سادات حسینی‌فر

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید