Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی:

امام خمینی (ره)تمام معادلات استکباری جهان را بر هم زد/انقلاب خمینی قطب نوظهور در معادلات جهانی

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی امام خمینی را شخصیت بی‌نظیر معاصر معرفی کرد و شکرانه این انقلاب را کار و تلاش بی‌وقفه برای مردم و کشور دانست.

امام خمینی (ره)تمام معادلات استکباری جهان را بر هم زد/انقلاب خمینی قطب نوظهور در معادلات جهانی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی،حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در دیدار با معاون امور باغبانی و شورای مدیران معاونت،ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) گفت:یکی از ابعاد شخصیتی امام راحل، معادلات بین المللی را تغییر داد.

وی افزود: امام خمینی  (ره) دو قطب جهانی را با درایت و تدبیر بر هم زد و یک قطب سومی به نام انقلاب اسلامی ایران را بنیان نهاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  انقلاب امام خمینی در دنیا بی‌نظیر بود و پیروزی آن هم باور نکردنی بود و حال پس از سال‌ها بالندگی، دنیا نمونه‌ای از آن را سراغ ندارد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: حضور مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه دیگری از انقلاب است که ثبات و اتحاد ایران را به جهان نشان داد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر قدرشناسی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت گفت: باید قدر مردم را بدانیم که پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و این حضور یک نفسی تازه به انقلاب داد و امنیت کشور را تثبیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی اظهار کرد: فضای وزارت جهادکشاورزی،یک فضای همدلی و همکاری است و این سبب می‌شود، از فضاهای  سیاسی دور بماند.

نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی وارد فضای سیاسی و سیاست زدگی نشده است؛اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی وارد فضای سیاست و سیاست زدگی نشده است و نباید این روحیه تضعیف شود و این جریان باید با قدرت ادامه پیدا کند و این حرکت ادای دین به رییس‌جمهور شهید و مردم است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اتمام ریل گذاری های مشخص شده،گفت:فضای کار نباید تضعیف بشود و کارها به درستی انجام شود.شما با زندگی و سفره مردم در ارتباط هستید.

معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی هم  در این دیدار ضمن تاکید بر رهنمود های مقام معظم رهبری گفت: کار و تلاش های شبانه روزی در مجموعه معاونت باغبانی، شدت بیشتری گرفته است.

وی شرایط بارش‌های بهاری را برای کشاورزی ایران مثبت ارزیابی کرد و فراوانی محصولات باغی را برای  سال جاری پیش‌بینی کرد.

 

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید