Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهادکشاورزی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد

وزیر جهادکشاورزی در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، با صدور پیامی ضمن محکومیت این حمله تروریستی، اعلام کرد: این رفتار جنایتکارانه سردمداران صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. ترور، مزبوحانه‌ترین و پست‌ترین نوع شکست دشمن است که سبب تقویت روحیه جهادگران و سخت‌تر شدن کار دشمنان در مواجهه با گروه‌های اسلامی و مقاومت فلسطین می‌شود.

وزیر جهادکشاورزی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، متن پیام محمدعلی نیکبخت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

راضی بودن به سخت‌ترین مقدرات الهی، از عالی‌ترین مراتب ایمان و یقین است که امروز ملت فلسطین پرچمدار این ایمان ناب در جهان است. ایمانی که دهه‌های متمادی زیر سخت‌ترین حملات ناجوانمردانه استعمارگران و اشغالگران نه تنها از شدت آن کم نشده که پس از عملیات طوفان‌الاقصی و زیر شدیدترین بمباران‌های رژیم صهیونیستی الهام‌بخش همه آزادگان عالم نیز شده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یک نفر از محافظین ایشان، به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، این رفتار جنایتکارانه سردمداران صهیونیست که اقدامی تروریستی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است را محکوم کرده و ترور را مزبوحانه‌ترین و پست‌ترین نوع شکست دشمن می‌دانم که سبب تقویت روحیه جهادگران و سخت‌تر شدن کار دشمنان در مواجهه با گروه‌های مقاومت اسلامی و فلسطین می‌شود.

برای این شهید والامقام رضوان الهی و برای ملت مقاوم فلسطین پیروزی بر دشمن صهیونیستی را از خداوند متعال مسالت دارم.

محمدعلی نیکبخت

وزیر جهادکشاورزی

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید