Iranian Agriculture News Agency

اتحادیه مرکزی دامداران ایران از وزارت نوری قزلجه حمایت کرد

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران ضمن حمایت از وزارت نوری قزلجه، چالش آب، فقر منابع مالی و سرمایه‌گذاری، توزیع ناعادلانه سود را از جمله ابرچالش های حوزه کشاورزی کشور عنوان کرد.

اتحادیه مرکزی دامداران ایران از وزارت نوری قزلجه حمایت کرد

به گزارش خبرنگار ایانا، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران، حمایت خود را از وزارت غلامرضا نوری قزلجه اعلام کرد.

مدیر عامل این اتحادیه در بیانیه‌ای خطاب به نوری قزلجه نوشت: اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران با ۳۳ اتحادیه استانی، ۹۷۰ تعاونی شهرستانی، و حدود یک و نیم میلیون نفر دامدار حقیقی و حقوقی عضو این تشکل ملی، حمایت همه جانبه و قاطع خود را از انتصاب حضرت عالی در این مسئولیت خطیر حساس و کلیدی به عنوان سکاندار امنیت غذایی کشور اعلام  می کند.

مجتبی عالی در این بیانیه خطاب به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت چهاردهم، ابراز امیدواری کرده است که با اتکال به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های عظیم این بخش اهتمام خود در حل ابر چالش‌هایی همچون چالش آب، فقر منابع مالی و سرمایه‌گذاری، توزیع ناعادلانه سود در زنجیره تولید، ناترازی و شکاف عظیم هزینه و درآمد تولید و نیز ناترازی تجاری بخش کشاورزی موفق و موید باشید.


خبرنگار: شبنم مسعودی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید