Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل اتحادیه ماهیان سردابی:

وزیر جهاد از معاونت شیلات فعلی حمایت کند

اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی ماهیان سردابی کشور ضمن حمایت از وزارت نوری قزلجه، بر لزوم حفظ سید حسین حسینی در جایگاه معاونت شیلات وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وزیر جهاد از معاونت شیلات فعلی حمایت کند

آرش نبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایانا ضمن حمایت از معرفی غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با مدیریت اندیشمندانه وی در جایگاه وزیر جهاد کشاورزی روند رو به رشد حوزه شیلات کشور تداوم داشته باشد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی ماهیان سردابی کشور گفت: درخواست ما از وزیر جهاد کشاورزی حفظ معاونت سازمان شیلات است.

وی افزود: عدم حفظ سید حسین حسینی در جایگاه معاونت شیلات وزارت جهاد کشاورزی، باعث ایجاد چالش در توسعه شیلات کشور خواهد شد.

نبی زاده ضمن تاکید بر سلامت اخلاقی و فعالیت مثبت ریاست فعلی سازمان شیلات گفت: وی انسانی است که همیشه نظرات منطقی و علمی خود را اعلام و اعمال می‌کند. گرچه برخی از این نظرات ممکن است به ضرر ما به عنوان یک صنف باشد، ولی به نفع صنعت شیلات کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تشکل‌های شیلاتی فعالیت‌هایی از جمله راه‌اندازی سامانه‌ها را با همراهی سازمان شیلات ایران در دستور کار دارند که در صورت جابجایی سید حسین حسینی بسیاری از این فعالیت‌ها ممکن است دچار وقفه شده و یا به طور کل مسکوت بمانند.

 

 

خبرنگار: شبنم مسعودی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید