Iranian Agriculture News Agency

نوری قزلجه با مشکلات بخش کشاورزی آشناست

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی استان همدان ضمن حمایت از وزارت نوری قزلجه برای تداوم اعتماد و اعتقاد وزارت جهاد کشاورزی به بخش تعاون کشور ابراز امیدواری کرد.

نوری قزلجه با مشکلات بخش کشاورزی آشناست

محمد سعید خاکسار در گفت و گو با خبرنگار ایانا ضمن اعلام حمایت از غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر منتخب وزارت جهاد کشاورزی دولت چهاردهم بیان کرد: با توجه به شناختی که غلامرضا نوری قزلجه در جایگاه عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از مشکلات حوزه کشاورزی داشته است؛ به طور حتم توان سکان‌داری وزارت جهاد کشاروزی را خواهد داشت.

وی به تجربیات موفق قزلجه در حوزه قانونگذاری و برنامه ریزی بودجه در بخش کشاورزی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اتحادیه تعاونی‌های تولید استان همدان به نمایندگی از سایر تشکل‌های این استان، حمایت خود را از وزارت غلامرضا نوری قزلجه اعلام می‌دارد.

خاکسار ابراز امیدواری کرد که نوری قزلجه در جایگاه وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم، ضمن کسب رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اعتقاد و اعتماد به تشکل‌ها در کنار بخش تعاون کشور قرار بگیرد تا این بخش نیز، به عنوان بازوی اجرایی ادارات جهاد کشاورزی، مجری سیاست‌های این وزارتخانه باشد.

 

 

خبرنگار: شبنم مسعودی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید