Iranian Agriculture News Agency

باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، میزبان اقوام و سوغات

مدیر تجاری‌سازی موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع و نیز مسئول امور بازرگانی باغ گیاه‌شناسی ملی ایران اعلام کرد: سومین جشنواره اقوام و سوغات از تاریخ 4 لغایت 30 مهرماه در باغ گیاه‌شناسی ملی ایران برگزار خواهد شد.

باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، میزبان اقوام و سوغات

ودود صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا ضمن اعلام این خبر افزود: در آستانه فصل پاییز، جشنواره‌هایی را باهدف افزایش جذابیت برای بازدیدکنندگان باغ برنامه‌ریزی کرده و در کنار آن راه‌اندازی بازارچه‌هایی برای ارائه محصولات سالم با قیمت مناسب به مردم در نظر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما در جشنواره اقوام و سوغات واگذاری درمجموع 32 غرفه به سوغات استان‌ها و همچنین محصولات خود باغ گیاه‌شناسی ملی ایران شامل فرآورده‌های گیاهان دارویی و گل و گیاه با قیمت بسیار مناسب است.

صمدی بابیان این‌که در حال حاضر جشنواره اقوام در حوزه‌های مرتبط با موضوعات مطرح‌شده غرفه‌دار می‌پذیرد افزود: اجاره غرف این جشنواره که از فردا پنج‌شنبه، به مدت یک ماه در باغ گیاه‌شناسی ملی ایران دایر خواهد بود، باهدف کمک به منابع درآمدی باغ و بر اساس قیمت پایه دولتی، روزانه یک‌میلیون و چهارصد هزار تومان برای در نظر گرفته‌شده است.

photo13836315512

مسئول امور بازرگانی باغ گیاه‌شناسی ملی ایران گفت: مکاتبات و مذاکراتی با زیرمجموعه‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری باهدف همکاری‌های متقابل انجام‌شده است که در صورت تمایل در جشنواره‌های بعدی باغ ملی گیاه‌شناسی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: موسسه تحقیقات و جنگل‌ها با توجه به ماهیت دولتی، محدودیت‌هایی در حوزه اطلاع‌رسانی دارد ولی از امسال ایجاد ارتباط و همکاری‌های گسترده‌تر با مجموعه صنعت گردشگری کشور در دست برنامه‌ریزی است.

 

 

خبرنگار: شبنم مسعودی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید