Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد:

برنامه‌های مطلوب نیکبخت درباره دیپلماسی اقتصادی کالاهای اساسی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نیکبخت درباره دیپلماسی اقتصادی، برنامه‌های خوبی به مجلس ارائه کرده است.

برنامه‌های مطلوب نیکبخت درباره دیپلماسی اقتصادی کالاهای اساسی

علی‌اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در مورد معرفی محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بیان کرد: رأی من به آقای نیکبخت در روز سه‌شنبه مثبت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دو نکته در نیکبخت بسیار حائز اهمیت است اینکه وی از منطقه محروم است و درد محرومیت را چشیده است بنابراین می‌تواند اعتبارات را با توجه به محرومیت مناطق عادلانه توزیع کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نیکبخت از سربازی به سرداری رسیده است و پله‌ها را با تجربیات و توانایی خود طی کرده است و تجربیات اجرایی و برنامه‌های بسیار مطلوبی دارد. با چالش‌های کشاورزی آشنایی دارد و برای حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری و آبزیان برنامه‌های خوبی به مجلس ارائه کرده است.

بسطامی افزود: همچنین نیکبخت درباره دیپلماسی اقتصادی کالاهای اساسی وزارت جهاد برنامه‌های خوبی مدون و به مجلس ارائه کرده است.

وی ادامه داد: طبق جلساتی که با نیکبخت داشته‌ایم وی قول داد که از نیروهای جوان و خلاق استفاده کند و خود او نیز فردی باتجربه با سوابق درخشان، پادکست و از نیروهای توانمند وزارت جهاد است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: می‌توانیم امیدوار باشیم که نیکبخت وزیری موفق خواهد بود که متناسب با دیدگاه‌های رئیس‌جمهور و جمهوری اسلامی وزارت جهاد را مدیریت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید