Iranian Agriculture News Agency

مراکز خرید آماده دریافت گندم مازاد کشاورزان گناوه هستند

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: هر مقدار گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان گناوه تولید شود مراکز خرید آمادگی جمع آوری و ارسال به مراکز ذخیره را دارند.

مراکز خرید آماده دریافت گندم مازاد کشاورزان گناوه هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عبدالحسین خلعتی در بازدید از مرکز خرید گندم شرکت تعاونی روستایی خلیج فارس در شهرستان گناوه بیان کرد: هر مقدار گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان گناوه تولید شود مراکز خرید شبکه تعاون روستایی با سهامداری روستاییان و کشاورزان آمادگی برای جمع‌آوری و ارسال به کارخانجات و مراکز ذخیره سازی ملکی شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی را دارند.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر توضیح داد: مرکز خرید شرکت خلیج فارس در روستای مال قائد علاوه بر داشتن انبار یکی از مراکز الگویی مجهز به ظرفیت رو باز در استان است و این شرکت با ایجاد زیر ساخت‌های مطلوب نگهداری محصول در فضای روباز قابل چادر کشی با استفاده از سرمایه سهامداران و اعضای عضو ظرفیت جمع‌آوری گندم را چندین برابر کرده است.

در این بازدید مدیر تعاون روستایی استان به همراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، از نزدیک روند خرید گندم و موضوعات مرتبط با مرکز در سال جاری را بررسی کردند.

در پایان بازدید در نشستی در دفتر شرکت با حضور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و اعضا هیأت مدیره و ارکان شرکت در زمینه ظرفیت‌ها، افق‌های توسعه پیش روی شرکت و مسائل و مشکلات موجود گفت‌وگو شد.

 

خبرنگار: محمد بحرینی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید