Iranian Agriculture News Agency

«۳۵ برنامه تلویزیون اینترنتی شبکه برکت» در سال ۱۴۰۳ عملیاتی می‌شود

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت: «۳۵ برنامه تلویزیون اینترنتی شبکه برکت» در سال ۱۴۰۳باهدف افزایش ضریب نفوذ دانش در بین بهره‌برداران عملیاتی می‌شود.

«۳۵ برنامه تلویزیون اینترنتی شبکه برکت»  در سال ۱۴۰۳ عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، شهریار مرشدی گفت: رویکرد تلویزیون اینترنتی شبکه برکت، تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی ترویجی با محوریت کارشناسان، مروجین و بهره‌برداران است.

وی توضیح داد: هدف اصلی این شبکه ارتقاء سطح دانش و آگاهی همه بهره‌برداران بخش کشاورزی با استفاده از پتانسیل محققین مراکز تحقیقات و مروجین پهنه‌های کشاورزی در راستای افزایش تولید و امنیت غذایی و جهش تولید است.

مدیر هماهنگی ترویج گفت: کشاورزان با استفاده از شبکه اینترنتی برکت دیگر نیازی نیست با مروج و محقق در ارتباط مستقیم باشند و به راحتی از طریق این فضا و دریافت اطلاعات لازم مشکلات و مسائل کشاورزی خود را رفع می‌کنند. ضمن اینکه استفاده از این فضا باعث کاهش هزینه در رفت و آمد مخاطبان و همچنین هزینه های برگزارکنندکان کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی می‌شود. 

 مرشدی یادآور شد: در سال 1402، تعداد 29 عنوان آموزشی متناسب با فصل زراعی در شبکه برکت 12 استان بوشهر اجرا شد که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به 35 برنامه افزایش پیدا کند.

 

خبرنگار: محمد بحرینی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید