Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نمایشگاه تخصصی شیلات در آذرماه

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته به حکمرانی شیلات در تامین امنیت غذایی، خوداتکایی، تاب آوری و بازاریابی و رویکرد فائو در مسیر آبزی پروری برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی شیلات در آذرماه

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، سیدحسین حسینی با اشاره به تخصصی بودن نمایشگاه شیلات گفت: برگزاری نمایشگاه ها یکی از اثرگذارترین مدل های ارتباطی محسوب می شود که در این راستا، لازم است اهداف برنامه هفتم توسعه، مباحث مربوط به امنیت غذایی، ماموریت ها و نقش آفرینی سازمان برای تحقق شعار سال، توسعه سواحل مکران و اجرای برنامه های توسعه دریامحور مدنظر قرار گیرد.

حسینی افزود: توسعه دریامحور از موضوعاتی است که در قالب خوشه تولید و زنجیره ارزش می تواند اثرگذاری بسیار مناسبی داشته باشد.وصل شدن تولیدات شیلاتی به سفره مردم از مهم ترین اهداف نمایشگاه بوده و لازم است دستورالعمل های ویژه ای برای رشد تولید در حوزه شیلات و آبزی پروری، خوداتکایی، پایداری و تاب آوری و بازاریابی و تجارت تدوین و در نمایشگاه عرضه شود.

وی بر نقش آبزی پروری در امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: لازم است رویکردهای فائو در مسیر آبزی پروری و سایر موضوعات مطرح دنیا در این نمایشگاه مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته 13 تا 16 آذرماه سال جاری در محدوده سالن های A   38 ، B 38 ، 18 و 35 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و تا این لحظه با اختصاص 5535 متر مربع توسط 62 شرکت ثبت نام قطعی انجام شده است و همچنان نیز   ادامه دارد.

 

انتشار خبر: شبنم مسعودی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید