Iranian Agriculture News Agency

تداوم طرح نظارتی بر بازار کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در ایذه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه از تداوک اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

تداوم طرح نظارتی بر بازار کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در ایذه

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، نوید احمدی بیان کرد: این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و با هدف مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، ‌جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و  نوروزی اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح بازرسان به‌صورت مستقل یا در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

احمدی یادآور شد: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز از سالن‌های غذاخوری، رستوران‌های بین شهری، عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و خدمات از این دست نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: علاوه بر بازرسی هایی که در این ایام بر بازار انجام می‌شود شهروندان نیز می‌توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

 

خبرنگار: حدیث چاروسایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید