Iranian Agriculture News Agency

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری‌های غیر مجاز در رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: یک مورد تغییر کاربری غیرمجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی قلع و قمع و در شهرستان جمع‌آوری شد.

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری‌های غیر مجاز در رامهرمز

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز بیان کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها و مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی قلع و قمع و جمع‌آوری شد.

فرشاد مهرابی افزود: قلع و قمع ذکر شده، حسب دستور دادستان محترم  و قاضی اجرای احکام شهرستان و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز، در اراضی روستای طالقانی انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند. 

مهرابی خاطرنشان کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی، طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری ادامه خواهد داشت.

 

خبرنگار: ندا خاکی زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید