Iranian Agriculture News Agency

ایمنی انسان در برابر لغزش‌ها با عمل به ارزش‌های الهی

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مراسم عطر افشانی گلزار شهدای سنگرساز بی سنگر با حضور رئیس سازمان نماینده ولی فقیه، مدیران کل، معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

ایمنی انسان در برابر لغزش‌ها با عمل به ارزش‌های الهی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این مراسم بیان کرد: هنگامی که خداوند ارزشی را معرفی می‌کند به آن اعتقاد داریم و اگر بدی را به پدیده‌ای منتسب می‌کند آن را بد می‌دانیم زیرا به بزرگی، صداقت، علم و  گفتار خدا اعتماد و ایمان داریم.

مجید نبی پور اضافه کرد: ارزشی را که خداوند تعیین می‌کند در عدالت، صداقت، پاکی و وفای به عهد وجود دارد و این موارد انسان را ایمن می‌کند و انسان کمتر دچار لغزش و آسیب می‌شود، در نتیجه به یک فرد با ایمان تبدیل می‌شود.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان افزود: امروز هنوز میثاق با شهدا و یاد و خاطره شهدا در دل کارکنان خدوم سازمان جهاد کشاورزی جاری است.

حجت‌الاسلام عبدالامیر رجب پور ادامه داد: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آرمان‌های انقلاب و پیام  شهدا را دریافت کردند و تا پای جان پای این وصیت نامه‌ها و آرمان‌ها خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سرمایه‌ها و توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده برای اعتلای کلمه اسلام و سربلندی جمهوری اسلامی به کار ببندیم.

 

خبرنگار: ندا خاکی زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید