Iranian Agriculture News Agency

قدردانی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از حضور مردم پای صندوق های رأی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی حضور حماسه ساز مردم شریف ایران در دور دوم چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.

قدردانی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از حضور مردم پای صندوق های رأی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مجید نبی پوردر پیامی ضمن تشکر از حضور حماسه ساز مردم شریف ایران در دور دوم چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.

در پیام مجید نبی پور آمده است:

«مردم بصیر و آگاه ایران با حضور پر شور و شعور خود  در 15 تیر 1403 در پای صندوق های رأی بار دیگر به جهانیان نشان دادند پای آرمان های خود به این نظام ایستاده اند و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تجدید میثاق با امام شهدا و  شهدای انقلاب اسلامی ،  رییس جمهوری اصلح را برگزیدند.

دشمنان مداخله جو به خیال باطل خود می‌خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، و مردم شریف ایران خط بطلان بر این پندار واهی کشیدند .

اینجانب ضمن قدردانی از حضور غرورانگیز و پرشور مردم ایران بخصوص خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در پای صندوق های رأی ، انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور را تبریک گفته و از خداوند موفقیت و سربلندی رییس جمهور عزیز و ایران اسلامی را آرزومندم.

مجید نبی پور

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان»

 

خبرنگار: ندا خاکی زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید