Iranian Agriculture News Agency

ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی عشایر در خوزستان

در راستای هدفمند کردن آموزش‌های مهارت عشایری در راستای مشاغل بومی و سنتی بازار کار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال‌ تفاهم نامه همکاری مهارتی بین اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل امور عشایر استان منعقد شد‌.

ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی عشایر در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کارآفرینی روحیه همکاری ایجاد اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی و منابع انسانی در مناطق روستایی و عشایری و هدفمند کردن آموزش‌های مهارتی تفاهم‌نامه همکاری  توسط شهرام ملائی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان و سید اسکندر موسوی زاده  مدیر کل امور عشایر امضا شد.

مدیر کل امور عشایر استان گفت: گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی بر اساس نتایج نیازسنجی آموزشی در مناطق عشایری از طریق، ارتقای شاخص‌های زندگی محیط‌های عشایری به واسطه ایجاد و ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی و توانمندسازی و افزایش بهره‌وری در حوزه فعالیت عشایری از طریق آموزش‌های تخصصی و مهارتی ازاهداف اجرای این همکاری دوجانبه است.

سید اسکندر موسوی زاده افزود: اجرای این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال خواهد بود که تمدید ادامه فعالیت بازنگری اصلاح و یا تغییرات احتمالی در مفاد تفاهم‌نامه با توافق طرفین انجام می‌شود.

پیوست مهارتی تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل امور عشایر استان به میزان هزار و 100 نفر دوره برابر با 75 هزار و 900 نفرساعت است.

 

خبرنگار: حدیث چاروسایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید