Iranian Agriculture News Agency

هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی؛

۱۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی ۱۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود.

۱۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، محمدرضا قاسمی بیان کرد: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف دو هزار و دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۸۵ پروژه امسال در حوزه‌های مختلف تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب‌وخاک و منابع طبیعی و امور عشایر استان سمنان آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این هفته پروژه‌های متعددی در حوزه‌های آب و خاک، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، بهسازی و مرمت چاه و انتقال آب، احداث مزارع و اخداث بند خاکی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی گفت: از مجموع ۱۸۵ پروژه قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۷۲ طرح عمرانی و ۱۳ پروژه نیز در بخش اقتصادی است که آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها که آماده بهره‌برداری هستند؛ برای هزار و ۳۹ نفر به‌صورت مستقیم و هزار و ۱۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این ۱۸۵ پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند اضافه کرد: از این تعداد میامی با ۷۰ طرح بیشترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی را دارد.

قاسمی تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های استان سمنان، شامل گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه، شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان را نیز به ترتیب ۳۸، ۱۹، ۱۹، ۱۶، ۱۴ ، ۵ و ۴ پروژه عنوان کرد.

 

خبرنگار: آذر پژمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید